domingo, 26 de agosto de 2012

Escalada a Coll Jovell

Avui a la tarda hem anat amb l'Anna a escalar a Coll Jovell. Fa una bona tarda per escalar amb bona temperatura. Anem al Sector Frankfurt, que és el que trobem al final del camí, just despres del berenador. Tinc ganes d'escalar i li dic a l'anna que les faré totes les del sector seguides. Les que més em costen son "El nou mil.leni" 6b i "Mal de cap" 6b+. Finalment les puc encadenar totes, però l'Anna no li agrada massa el sector i només es dedica a assegurar-me.




Després encara tinc ganes de fer alguna cosa més i al sector "Festa" li dono un parell de pegues a la via Llucifer, una via curta i explosiva amb un passos bloqueros de 6b+. Ja m'he quedat servit i crec que he fet un bon entrenament, encara que m'hagués agradat que l'Anna hagués fet algunes vies, però bueno si no te ganes doncs no cal donar-li més voltes.



Vull que sapigueu que l'escalada tal i com ja us presentarem proximament es pot fer en família. Comenceu per sectors d'escalada de fàcil accès, agradables i que no hi hagi perills que no siguin els inherents a la mateixa escalada. Els vostres fills han de conèixer el material i que li agafin confiança. Aneu a poc a poc i els hi aneu ensenyant a ser autosuficients; a saber fer-se el nus, a col.locar-se l'arnès i el casc i apa a disfrutar en família.



 


No hay comentarios:

Publicar un comentario